Obchodní podmínky internetového obchodu
https://nordictec-shop.cz

I. Všeobecná ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky upravují podmínky poskytování bezplatných služeb elektronickou cestou a prodej prováděný prostřednictvím Internetového obchodu na adrese https://nordictec-shop.cz společností PUH LedNet Bartosz Orlicki se sídlem ve Štítově (26-500, Polsko) na ulici Jastrzębska 36A, zapsanou do Centrální evidence a informací o hospodářské činnosti pod identifikačním číslem PL7991921264.

2. Tyto obchodní podmínky, jimi stanovené služby a produkty Nordic Tec® jsou určeny Spotřebitelům a Podnikatelům.

3. Přijetí těchto obchodních podmínek je nezbytné pro využití našich služeb a uzavírání kupních smluv.

4. Ve všech záležitostech souvisejících s využíváním našich služeb a prodejem produktů se na nás můžete obrátit na e-mailové adrese: lednet@vp.pl.

5. Pro využívání Internetového obchodu je nutné splnit následující minimální technické požadavky:
    1) zařízení s přístupem k internetu;
    2) přístup k elektronické poště;
    3) nejnovější verze internetového prohlížeče s podporou souborů Cookies a Java Script.

6. V místě registrace (26-500 Štítov) Prodávající neposkytuje možnost osobního vyzvednutí zakoupeného zboží ani možnost maloobchodních nákupů.
Prodávající prodává pouze online formou.
Prodávající na místě také nenabízí možnost výměny nebo osobního vrácení zboží - tyto úkony jsou prováděny pouze prostřednictvím kurýrních společností.

7. Grafické přílohy k Produktům mají pouze informativní charakter, jsou reklamními grafikami a nemusí představovat reálné zobrazení produktu, tzv. ,,Real Photo''. Prodávající prohlašuje transparentně a otevřeně, že grafiky přiřazené k produktům mohou zobrazovat jiné předměty (s podobným technickým charakterem a podobným vzhledem). To se týká zejména typicky technických produktů, u kterých aspekt vzhledu není podstatou určení produktu. V souvislosti s tím nebudou lehké rozdíly mezi produkty a použitými grafikami, pokud nepřinášejí výraznou změnu ve funkčnosti produktu (v rozsahu jeho určení) - považovány za důvod pro plnění záruky nebo reklamace.

8. Prodávající neodpovídá za nedostupnost Obchodu způsobenou okolnostmi charakteru vyšší moci. Prodávající si také vyhrazuje právo na přerušení přístupu k Obchodu způsobená jeho technickou údržbou, údržbářskými pracemi nebo pracemi na zlepšení funkčnosti Obchodu. Prodávající se současně zavazuje vynaložit veškeré úsilí, aby uvedená přerušení probíhala v nočních hodinách a trvala co nejkratší dobu.

II. Definice

Pojmy, výrazy a koncepty psané v těchto obchodních podmínkách velkým písmenem mají níže uvedený význam:
1. Pracovní den - den v týdnu od pondělí do pátku kromě zákonem stanovených dnů pracovního volna.
2. Zákazník – osoba, které jsou poskytovány služby elektronickou cestou a která s Prodávajícím uzavírá Kupní smlouvy na základě těchto Obchodních podmínek.
3. Účet – soubor funkcionalit v Internetovém obchodě přidělených Zákazníkovi, přístupný po přihlášení pomocí jedinečné e-mailové adresy a hesla, umožňující mj. prohlížení dosavadních objednávek, úpravu údajů Zákazníka.
4. Spotřebitel – fyzická osoba, která s podnikatelem činí právní úkon přímo nesouvisející s její podnikatelskou nebo profesní činností.
5. Košík – funkcionalita Internetového obchodu umožňující Zákazníkům shromažďovat vybrané Produkty při prohlížení sortimentu Internetového obchodu před provedením nákupu a podáním Objednávky.
6. Prodávající – společnost PUH LedNet Bartosz Orlicki, se sídlem ve Štítově (26-500, Polsko) na ulici Jastrzębska 36A, zapsaná do Centrální evidence a informací o hospodářské činnosti pod identifikačním číslem PL7991921264, která je vlastníkem značky Nordic Tec®.
7. Newsletter – služba poskytovaná elektronickou cestou spočívající v pravidelném doručování e-mailových zpráv informujících o aktualizacích, promo akcích, novinkách nebo obsahu souvisejícím se značkou a produkty Nordic Tec®.
8. Operátor platby – externí třetí subjekt zprostředkovávající jednotlivé platební metody dostupné v Internetovém obchodě, zpracovávající platbu Zákazníka za Objednávku na základě smlouvy uzavřené s Nordic Tec®.
9. Podnikatel – znamená fyzickou osobu, právnickou osobu nebo organizační složku, která není právnickou osobou, jíž zákon přiznává právní osobnost, vykonávající na vlastní jméno hospodářskou nebo profesní činnost, uzavírající Kupní smlouvu přímo související s její hospodářskou činností a mající pro ni profesionální charakter vyplývající zejména z předmětu vykonávané hospodářské činnosti.
10. Podnikatel se spotřebitelskými právy – fyzická osoba provozující samostatnou výdělečnou činnost, která uzavírá smlouvu s jiným podnikatelem přímo související s touto hospodářskou činností, ale tato smlouva pro tuto osobu nemá profesionální charakter.
11. Produkt/Produkty – movité věci, produkty ze sortimentu Nordic Tec®.
12. Obchodní podmínky – tento dokument.
13. Internetový obchod (Obchod) – internetový obchod Nordic Tec® dostupný na adrese https://nordictec-shop.cz.
14. Kupní smlouva (Smlouva) – kupní smlouva Produktu nebo Produktů, uzavíraná mezi Zákazníkem a Prodávajícím na dálku, prostřednictvím Internetového obchodu.
15. Služby – služby poskytované Zákazníkům elektronickou cestou ve smyslu ustanovení zákona ze dne 18. července 2002 o poskytování služeb elektronickou cestou, uvedené v odst. 1 Kapitoly III Obchodních podmínek (Polsko).
16. Objednávka – projev vůle Zákazníka představující nabídku k uzavření Kupní smlouvy v rozsahu zahrnutých Produktů v objednávce s určenou cenou dodání, podávaná prostřednictvím Internetového obchodu pomocí objednávkového formuláře.

III. Pravidla pro využívání Internetového obchodu

1. Při registraci, během dalších činností prováděných na Účtu a při podávání Objednávek je Zákazník povinen uvádět pravdivé a aktuální údaje a řádně je aktualizovat. Prodávající neodpovídá za události vyplývající z neaktuálnosti údajů Zákazníka. Prodávající neodpovídá za eventuální škody způsobené uvedením nepravdivých, neaktuálních nebo neúplných údajů Zákazníkem ve formulářích v rámci Internetového obchodu nebo nedodržením podmínek Obchodních podmínek. Údaje poskytované Uživatelem nesmí porušovat ustanovení aktuálně platného práva a osobnostní práva a práva třetích osob.

2. Bezplatné Služby poskytované elektronickou cestou prostřednictvím Internetového obchodu zahrnují:
   1) prezentaci produktů Nordic Tec®;
   2) zajištění možnosti podávání Objednávek;
   3) vedení Zákaznického účtu;
   4) Newsletter;
   5) blog s články.

3. S poskytováním Služeb neodmyslitelně souvisí zpracování osobních údajů, včetně souborů cookies. Podrobné informace o zpracování osobních údajů naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.

4. Údaje poskytované Zákazníky při registraci nebo podání objednávky musí obsahovat správné, pravdivé údaje umožňující uzavření Kupní smlouvy a doručení zásilky. Za jejich správnost odpovídá Zákazník, Prodávající není povinen je ověřovat. Po vystavení prodejního dokladu Prodávající nenabízí neomezenou možnost změny údajů v dokladu (ani vystavením tzv. opravy k faktuře, opravného dokladu atd.) - taková možnost existuje pouze do konce měsíce následujícího po měsíci nákupu.

5. Vzhledem k tomu, že přístup k Internetovému obchodu probíhá ve veřejné síti Internet, využívání našich Služeb s sebou nese riziko neoprávněného získání údajů Zákazníků nebo jejich modifikace. Doporučujeme proto zachovávat zvláštní opatrnost a používat vhodné technické prostředky, které umožní tato rizika minimalizovat, zejména antivirové programy, chránící identitu a soukromí uživatelů sítě. Zároveň zdůrazňujeme, že v žádném případě nebudeme žádat Zákazníka o poskytnutí hesla k Účtu v Internetovém obchodě.

6. Je zakázáno využívat Služby a používat Internetový obchod a s ním související obsah způsobem, který je v rozporu s Obchodními podmínkami, obecně platnými právními předpisy, dobrými mravy nebo který porušuje osobnostní práva třetích osob nebo zájmy Prodávajícího.

7. Smlouva o využívání Služeb poskytovaných elektronickou cestou je uzavírána na dobu neurčitou.

8. Zákazníku přísluší právo vypovědět smlouvu o poskytování Služeb, s okamžitým účinkem a bez nutnosti uvádět důvody vypovězení, bez vlivu na práva Stran před vypovězením. Za tímto účelem je třeba kontaktovat Prodávajícího na e-mailové adrese: lednet@vp.pl nebo písemně na adresu sídla, uvedenou v bodě 1 kapitoly I Obchodních podmínek.

9. Prodávající je oprávněn vypovědět smlouvu o poskytování Služeb, s okamžitým účinkem, a to bez uvedení důvodů, bez vlivu na práva Stran před vypovězením. Výpověď, o které je řeč v předchozí větě, nastává doručením prohlášení Zákazníkovi v listinné podobě, podaného na e-mailovou adresu nebo v písemné formě.

10. Práva duševního vlastnictví Prodávajícího ke značce Nordic Tec® a k Internetovému obchodu jsou vyhrazena.
S výjimkou logotypů a grafik v Internetovém obchodě, k nimž autorská práva náleží třetím subjektům, veškerá práva k Internetovému obchodu, včetně majetkových autorských práv a práv duševního vlastnictví náleží Prodávajícímu. Práva Prodávajícího, o nichž je řeč v předchozí větě, se týkají zejména názvu a domény Internetového obchodu, v něm zveřejněných a Zákazníkům zasílaných obsahů, včetně textových obsahů, logotypů, grafik, fotografií formulářů. Nakládání s výše uvedenými předměty práv může probíhat výhradně za účelem a za podmínek stanovených Obchodními podmínkami, přičemž jejich kopírování bez získání písemného souhlasu Prodávajícího je zakázáno.

11. Popisy produktů mohou obsahovat určité rozdíly v otázce uváděných rozměrů, v mezích neměnících možnosti praktického použití. To se týká zejména rozměrů uváděných nejčastěji v mm, které se mohou lišit v rozmezí 1-5 mm, v některých případech i více, což vyplývá ze specifik výroby našeho zboží. Může se to týkat každého z našich výrobků, nejvíce však výměníků tepla.

IV. Registrace

1. Zákazník je oprávněn mít jeden Účet v Internetovém obchodě ve stejný čas.

2. Za účelem vytvoření Účtu v Internetovém obchodě je vyžadována registrace, která probíhá prostřednictvím:
   1) vyplnění registračního formuláře uvedením jména, příjmení, e-mailové adresy, případně údajů týkajících se provozované hospodářské činnosti nebo zastupovaného subjektu;
   2) zřízení hesla k Účtu;
   3) podání prohlášení o seznámení se a přijetí obchodních podmínek a zásad ochrany osobních údajů;
   4) potvrzení registrace Účtu z úrovně e-mailového účtu na e-mailové adrese uvedené Zákazníkem.

3. Okamžikem potvrzení registrace Zákazníkem je uzavřena smlouva o poskytování služby vedení Účtu elektronickou cestou.

4. V rámci služby vedení Účtu je Zákazník zejména oprávněn:
   1) podávat objednávky,
   2) prohlížet historii objednávek,
   3) upravovat zadané osobní údaje
   4) resetovat heslo k Účtu v případě jeho ztráty.

5. Zákazník může kdykoliv odstranit účet kontaktováním Prodávajícího elektronickou cestou na e-mailovou adresu: lednet@vp.pl.

6. Odstranění Účtu má za následek zrušení smlouvy o poskytování Služeb.

7. V případě nevyužívání Účtu Zákazníkem po dobu 3 let si Prodávající vyhrazuje právo odstranit Účet z důvodu ohledů na ochranu osobních údajů Zákazníků a předpisů týkajících se ochrany osobních údajů.

V. Podávání objednávek

1. Veškeré informace o Produktech umístěné v Internetovém obchodě nepředstavují nabídku, ale pozvání k uzavření Smlouvy.

2. K podání Objednávky Zákazníkem není vyžadováno vlastnictví Účtu. Zákazník může podávat Objednávky prostřednictvím Internetového obchodu v době jeho dostupnosti, zpravidla 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.

3. Podání Objednávky znamená podání nabídky Zákazníkem k uzavření Kupní smlouvy Produktů označených v Objednávce.

4. Podání Objednávky probíhá prostřednictvím:
   1) přidání Produktu nebo Produktů do Košíku;
   2) přechod do Košíku
   3) kliknutí na tlačítko „Přejít k realizaci objednávky“
   4) doplnění formuláře Objednávky v rozsahu kontaktních údajů a údajů o dodání nebo potvrzení údajů (v případě Zákazníků přihlášených k Účtu);
   5) výběru způsobu odeslání;
   6) výběru způsobu platby;
   7) volitelně – přidání komentáře k Objednávce;
   8) podání prohlášení o seznámení se a přijetí obchodních podmínek a zásad ochrany osobních údajů;
   9) stisknutí tlačítka „Kupuji a platím“;
   10) zaplacení ceny, v souladu s vybraným způsobem platby.

5. Po obdržení objednávky Prodávající neprodleně potvrdí její podání formou e-mailové zprávy.

6. Okamžikem doručení zprávy o potvrzení Objednávky Zákazníkovi dochází k uzavření Kupní smlouvy.

7. V případě obtíží při realizaci Objednávky, zejména nedostupnosti objednaných Produktů, Prodávající neprodleně informuje Zákazníka o nejkratším možném čase realizace nebo nemožnosti realizace. Zákazník může poté přijmout prodlouženou lhůtu realizace Objednávky, upravit Objednávku nebo z Objednávky zcela odstoupit. V případě nemožnosti realizace objednávky bude Objednávka zrušena a zaplacené částky budou Zákazníkovi Prodávajícím vráceny.

VI. Ceny a způsoby platby

1. Všechny ceny Produktů uvedené v Internetovém obchodě jsou ceny včetně daně a obsahují daň DPH.

2. Ceny Produktů nezahrnují náklady na dopravu, jejichž výše je uvedena při podání Objednávky.

3. Celková a závazná cena Objednávky, zahrnující celkově cenu Produktů a cenu dopravy, je vždy uvedena v závěrečné fázi při podání Objednávky, s výjimkou nestandardních Produktů, které nelze odeslat standardní kurýrní přepravou, u kterých musí být cena vypočítána samostatně v závislosti na podmínkách a místě doručení (tento druh případů vyžaduje předchozí kontakt a provedení individuálních dohod s Prodávajícím).

4. Dostupné platební metody jsou vždy uvedeny při podání objednávky. Vyhrazujeme si možnost dočasného vypnutí možnosti využívání jednotlivých způsobů platby, zejména z důvodů vyskytujících se na straně třetích subjektů, včetně technických závad.

5. Informujeme, že Operátoři plateb jsou subjekty oddělené od Prodávajícího, přičemž využívání platebních metod jimi zprostředkovaných probíhá na základě samostatných smluv a obchodních podmínek, vydávaných těmito subjekty.

VII. Dodání

1. Prodávající nabízí dodání Produktů prostřednictvím kurýrních společností, na adresu uvedenou Zákazníkem při podání Objednávky.
V závislosti na zvolené možnosti dodání může být dodání realizováno na:
   1) adresu Zákazníka;
   2) adresu třetí osoby nebo
   3) adresu výdejního místa (lokalizace provozovny nebo zařízení, ze kterého si může Zákazník Objednávku vyzvednout).

2. Prodávající je povinen dodat Produkt v souladu s Objednávkou a bez vad.

3. Cena dopravy Produktů bude uvedena při podání Objednávky.

4. Informace o počtu pracovních dnů nezbytných k odeslání Objednávky se vždy nachází na kartě příslušného Produktu. Lhůta realizace objednávky se počítá od okamžiku potvrzení Objednávky. Prodávající přitom uvádí, že celkový čas dodání není závislý na Prodávajícím, ale závisí také na obsluze externích společností (přepravních společností) a dalších faktorech nezávislých na Prodávajícím, a proto nemůže být interpretován absolutně.
5. V případě výskytu situací způsobujících zpoždění v odeslání zásilky delší než obvyklá doba odeslání zásilek v internetovém obchodu, za kterou Prodávající považuje 1-2 pracovní dny, je Prodávající povinen neprodleně informovat Zákazníka.

6. Po převzetí Zásilky je Zákazník povinen prohlédnout stav zásilky. V případě realizace dodávky přepravcem má Zákazník právo požadovat sepsání protokolu o poškození zásilky.

7. Prodávající neodpovídá za nedodání zboží z důvodů na straně Zákazníka, včetně důsledků uvedení nesprávné dodací adresy. V případě nemožnosti doručení zboží z důvodů na straně Zákazníka, pokud došlo k odeslání Produktu a vzniku nákladů na přepravu, odpovídá Zákazník za z toho vyplývající náklady.

8. Výběr přepravce (kurýrní společnosti) není pro Prodávajícího závazný. To znamená, že Prodávající může použít jinou kurýrní společnost, než označil Zákazník, za podmínky, že se jedná o službu blízkou kvalitou a parametry výběru provedeného Kupujícím, a také že to není spojeno s dodatečnými náklady pro Zákazníka.

9. V případě, kdy Zákazník uvede adresu, která je zahraniční adresou mimo Evropskou unii, a v souvislosti s tím dodávka generuje dovozní náklady (DPH/clo/jiné) uvalené celními a daňovými orgány cílové země nebo poplatky za služby dovozního celního odbavení v cílové zemi uvalené přepravcem, pak za úhradu těchto poplatků odpovídá Zákazník. Prodávající nemá povinnost informovat o těchto poplatcích, ani mít věrohodné a závazné informace o nich.

VIII. Technický after-sales servis

1. Prodávající poskytuje after-sales servis v mezích obvykle přijímaných pro prodej Produktů dostupných v Obchodě a pouze pro Zákazníky, které se Prodávajícím pojí přímá Kupní smlouva.
2. Prodávající neprovádí technický after-sales servis pro produkty zakoupené u třetích subjektů - distributorů Nordic Tec®. Za after-sales servis takových produktů odpovídá distributor, s nímž daného Zákazníka pojí kupní smlouva.
3. Veškeré montážní záležitosti nebo chyby vyplývající z montáže Produktů se netýkají Prodávajícího a jsou odpovědností zhotovitele. Prodávající neprovádí prohlídky Produktů na místě u Zákazníka, ani nenabízí kontrolu správnosti instalace Produktů z Obchodu provedené třetími subjekty.

IX. Reklamace a nesoulad Produktu se Smlouvou

Reklamace
1. Prodávající nevyřizuje přímo reklamace Produktů, které byly zakoupeny u třetích subjektů – distributorů Nordic Tec®. Reklamace týkající se takových produktů Zákazník realizuje u distributora, s nímž daného Zákazníka pojí kupní smlouva.

2. Chcete-li podat připomínky související s Produktem, Internetovým obchodem, způsobem poskytování Služeb nebo realizací Objednávek, můžete podat reklamaci kontaktováním nás na e-mailové adrese: lednet@vp.pl, pomocí kontaktního formuláře dostupného v Obchodě nebo písemně na adresu sídla Prodávajícího.

Prodávající není povinen a neposkytuje po dobu trvání eventuální reklamace žádné náhradní exempláře, nezávisle na nepohodlích, které způsobuje nutnost odeslání předmětu.

3. Reklamace by měla obsahovat alespoň informace, které nám umožní identifikovat Zákazníka a podniknout kroky související s požadavkem, zejména:
1) jméno, příjmení,
2) adresu
3) e-mailovou adresu,
4) datum objednávky,
5) datum výskytu události podléhající reklamaci,
6) Produkty, kterých se reklamace týká,
7) okolnosti odůvodňující reklamaci, a krátký popis aplikace (k jakému použití byl Produkt použit)
8) uvedení preferovaného řešení reklamace, eventuálně přílohy ve formě souborů nebo fotografií týkajících se předmětu reklamace.

4. Podání reklamace pro svou účinnost vyžaduje odeslání předmětu reklamace Prodávajícímu (adresa: PUH LEDNET - HALA MAGAZYNOWA, Jastrzębska 36A, 26-500 Szydłowiec, Polsko). Prodávající nerozhoduje o reklamacích pouze na základě fotografií, videí, popisu Zákazníka, vyjádření třetích osob.

5. Reklamace je projednávána neprodleně, nejpozději ve lhůtě 14 dnů od obdržení produktu. V případě, že předané informace nebudou dostatečné k vyřízení požadavku, obrátí se Prodávající na Zákazníka s žádostí o doplnění, avšak v tom případě může lhůta projednání reklamace prodloužena.

6. Pokud by z důvodu stupně složitosti záležitosti nebo množství vyřizovaných reklamací nebylo možné projednat reklamaci ve lhůtě uvedené v předchozím odstavci, pak se Prodávající spojí se Zákazníkem ve lhůtě 14 dnů od obdržení reklamace, informuje o příčinách zpoždění a předpokládané lhůtě vyřízení.

Nesoulad Produktu se Smlouvou
7. Práva Spotřebitele a Podnikatele se spotřebitelskými právy a rozsah odpovědnosti Prodávajícího z titulu nesouladu objednaného Produktu se Smlouvou určují ustanovení Zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele (Dz. U. 2014 poz. 827, Polsko a české ekvivalenty).

8. Prodávající odpovídá za nesoulad Produktu s Kupní smlouvou existující v okamžiku jeho dodání a projevený do dvou let od tohoto okamžiku.

9. Je-li Produkt v nesouladu se Smlouvou, může Spotřebitel nebo Podnikatel se spotřebitelskými právy požadovat jeho opravu nebo výměnu.

10. Nesoulad Produktu s Kupní smlouvou nastává, pokud:
1) popis, druh, množství, kvalita, úplnost a funkčnost Produktu nejsou v souladu s Kupní smlouvou;
2) Produkt není vhodný pro zvláštní účel, pro který je potřebný Spotřebiteli nebo Podnikateli se spotřebitelskými právy, na který tento upozornil Prodávajícího nejpozději v okamžiku uzavření smlouvy a který podnikatel přijal;
3) Produkt se nehodí pro účely, ke kterým se obvykle Produkt tohoto druhu používá, s přihlédnutím k platným právním předpisům, technickým normám nebo dobré praxi;
4) Produkt se nevyskytuje v takovém množství a nemá vlastnosti, včetně trvanlivosti a bezpečnosti, které jsou typické pro zboží tohoto druhu a které může Spotřebitel nebo Podnikatel se spotřebitelskými právy rozumně očekávat;
5) Produkt byl dodán bez obalu, příslušenství a instrukcí, jejichž dodání může Spotřebitel nebo Podnikatel se spotřebitelskými právy rozumně očekávat (přičemž zdůrazňujeme, že se to netýká situace, kdy jsou určitá příslušenství prodávána volitelně, za příplatek a jako samostatné Produkty).

11. Prodávající může provést výměnu, když oprávněný požaduje opravu, nebo Prodávající může provést opravu, když oprávněný požaduje výměnu, jestliže uvedení Produktu do souladu se Smlouvou způsobem preferovaným oprávněným je nemožné nebo by vyžadovalo nadměrné náklady pro Prodávajícího. Jsou-li oprava a výměna nemožné nebo by vyžadovaly nadměrné náklady pro Prodávajícího, může odmítnout uvéní zboží do souladu se smlouvou.

12. Spotřebitel nebo Podnikatel se spotřebitelskými právy může podat prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od Smlouvy, pokud
1) Prodávající odmítl uvést Produkt do souladu se Smlouvou;
2) Prodávající neuvedl Produkt do souladu se Smlouvou;
3) nesoulad Produktu se Smlouvou přetrvává, přestože se Prodávající pokusil uvést jej do souladu se Smlouvou;
4) nesoulad Produktu se Smlouvou je natolik podstatný, že odůvodňuje snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy bez předchozího využití nároku na výměnu nebo opravu;
5) z prohlášení Prodávajícího nebo okolností zjevně vyplývá, že neuvede Produkt do souladu se Smlouvou v přiměřené době nebo bez nadměrných nepohodlí pro Spotřebitele nebo Podnikatele se spotřebitelskými právy.

13. V případě uznání reklamace a zjištění nesouladu Produktu se smlouvou se Prodávající spojí se Spotřebitelem za účelem dohodnutí způsobu výměny Produktu za bezvadný, nebo pokud to nebude možné, se snížením ceny nebo odstoupením od Kupní smlouvy.

14. Spotřebitel poskytuje Prodávajícímu zboží podléhající opravě nebo výměně na náklady Prodávajícího.

15. V případě Zákazníků, kteří jsou Podnikateli, je odpovědnost Prodávajícího z titulu záruky za vady (nesoulad se Smlouvou) vyloučena.

X. Odstoupení od Kupní smlouvy

1. Zákazník, který uzavřel Kupní smlouvu, od ní může odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 30 dnů od převzetí Objednávky. V případě odstoupení od Kupní smlouvy je považována za neuzavřenou.

2. Právo odstoupit od Smlouvy nepřísluší ve vztahu ke Smlouvám, jejichž předmětem plnění je Produkt sloužící uspokojení individualizovaných potřeb Zákazníka (zboží na zakázku).

3. Právo odstoupit od smlouvy je realizováno pouze poštovní cestou, prostřednictvím přepravců. Prodávající prohlašuje, že v místě registrace činnosti (26-500 Štítov) není možno provést osobní vrácení zboží.

4. Zákazník je povinen vrátit Produkt ve stavu nezhoršeném a nese odpovědnost za snížení hodnoty Produktu, které je výsledkem užívání nad rámec nezbytný ke zjištění povahy, vlastností a fungování Produktu.

Informujeme, že montáž (instalace) Produktu způsobuje, že Produkt nebude odpovídat stavu neporušenému. V případě vrácení předmětu použitého nebo částečně poškozeného, což se týká také poškození vzniklých při přepravě během zpětné zásilky, jej může Prodávající přijmout, s rozhodnutím o vrácení neúplné částky. Pokud se předmět nehodí k dalšímu prodeji jako nový, nepoužitý - z vratky může být stržena podstatná část zaplacené částky, dosahující až 95 % hodnoty.

Zákazník odpovídá za odpovídající zabezpečení Produktů a za eventuální poškození vzniklé při odeslání v rámci vrácení, také z důvodu přepravce, způsobující snížení hodnoty Produktu. V takových situacích se Prodávající neúčastní vymáhání nároků od Přepravce z titulu snížení hodnoty Produktu.

5. V případě odstoupení od Kupní smlouvy nese Spotřebitel nebo Podnikatel se spotřebitelskými právy pouze přímé náklady vrácení.

6. V případě odstoupení od smlouvy před převzetím objednávky, ale po jejím odeslání Prodávajícím, nese Zákazník, který není Spotřebitelem ani Podnikatelem se spotřebitelskými právy, přímé náklady vrácení Objednávky a je povinen vrátit náklady na přepravu Objednávky skutečně vynaložené Prodávajícím, nezávisle na ceně dodání uvedené v Objednávce. Výše uvedené se týká také situace, kdy je dodání v rámci Objednávky pro Zákazníka uvedeno jako bezplatné.

7. Odstoupení od Kupní smlouvy nastává podáním příslušného prohlášení na e-mailovou adresu: lednet@vp.pl nebo písemně na adresu sídla Prodávajícího. Prodávající nepřijímá prohlášení o odstoupení od smlouvy telefonicky ani prostřednictvím SMS.

8. Při podání prohlášení o odstoupení od Smlouvy prosíme o sdělení alespoň:
1) jména a příjmení,
2) firmy (týká se Podnikatelů se spotřebitelskými právy),
3) data uzavření Smlouvy,
4) uvedení Produktů zahrnutých ve Smlouvě.

Pozor - v případě objednávek, u kterých byla vystavena faktura VAT na hospodářskou činnost, je podmínkou účinného odstoupení od Smlouvy zaslání skenu nebo zřetelné fotografie opravného daňového dokladu (korekční faktury) obdržené od Prodávajícího, opatřeného firemním razítkem a podpisem osoby reprezentující firmu Zákazníka, který je nezbytný ke správnému zaúčtování vratky v souladu s platnými účetními předpisy. Nezaslání skenu nebo fotografie podepsané a označené razítkem korekční faktury do 10 dnů bude rovno zřeknutí se odstoupení a bude mít za následek opětovné odeslání Produktu. V případě odmítnutí převzetí zásilky bude Prodávající oprávněn účtovat příslušné poplatky za skladování Produktu, což ponechává bez újmy pro Zákazníky se spotřebitelskými právy.

Předání neúplných informací může mít za následek zpoždění nebo znemožnění realizace vrácení.

9. K dodržení lhůty postačí odeslání prohlášení o odstoupení před jejím uplynutím.

10. Vrácený Produkt je třeba odeslat na adresu Prodávajícího uvedenou v bodě 1 kapitoly I těchto Obchodních podmínek. Spotřebitel nebo Podnikatel se spotřebitelskými právy je povinen vrátit Produkt Prodávajícímu neprodleně, nejpozději ve lhůtě 14 dnů ode dne, kdy od Kupní smlouvy odstoupil. K dodržení lhůty postačí odeslání Produktu na uvedenou adresu před uplynutím této lhůty.

11. Prodávající vrátí v důsledku odstoupení od Smlouvy všechny přijaté platby v souvislosti s Objednávkou, včetně nákladů na dopravu, ve lhůtě 14 dnů od obdržení úplného prohlášení o odstoupení od Kupní smlouvy. Prodávající se však může se vrácením platby pozastavit do doby obdržení vrácených Produktů nebo obdržení dokladu o odeslání Produktů, podle toho, která událost nastane dříve.

12. Jestliže Spotřebitel nebo Podnikatel se spotřebitelskými právy využívající právo odstoupit zvolil způsob doručení Objednávky jiný než nejlevnější běžný způsob dopravy nabízený při podání Objednávky, není Prodávající povinen vrátit Zákazníkovi vynaložené dodatečné náklady.

13. Prodávající provádí vrácení platby použitím stejného způsobu platby, jaký použil Spotřebitel, pokud se Spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení, který pro něj není spojen s žádnými náklady.

14. Pokud bude prohlášení o odstoupení od Kupní smlouvy podáno před potvrzením Objednávky Prodávajícím, bude objednávka stornována.

XI. Mimosoudní způsoby projednávání reklamací a vymáhání nároků

1. Spotřebitel a Podnikatel se spotřebitelskými právy po ukončení reklamačního řízení popsaného v kapitole X Obchodních podmínek má možnost využít mimosoudních způsobů projednávání reklamací a vymáhání nároků, za podmínek stanovených subjekty oprávněnými k mimosoudnímu projednávání sporů.

XII. Newsletter

1. Služba Newsletter spočívá v pravidelném rozesílání e-mailových zpráv Zákazníkům, informujících je o nejnovějších aktualizacích, promo akcích, novinkách nebo zajímavých obsazích souvisejících se značkou a produkty Nordic Tec®.

2. Aby mohl Zákazník využívat službu Newsletter, uvede adresu elektronické pošty a podá příslušné prohlášení v rámci formuláře pro přihlášení k odběru Newsletteru, s využitím funkcionality Internetového obchodu.

3. Podmínkou aktivace Newsletteru je potvrzení přihlášení Zákazníkem pomocí aktivačního odkazu zaslaného na e-mailovou adresu Zákazníka. Okamžikem potvrzení Zákazníkem je uzavřena smlouva o poskytování služby Newsletter elektronickou cestou.

4. Zákazník může kdykoliv přestat odebírat Newsletter odhlášením odběru prostřednictvím odkazu umístěného vždy v dolní části zprávy zasílané v rámci Newsletteru.

XIII. Informační povinnost dle GPSR - v rozsahu aspektů bezpečnosti používání produktů NORDIC TEC

Všechny aspekty bezpečnosti používání a montáže produktů NORDIC TEC byly shromážděny na samostatné podstránce, kterou lze nalézt níže:

KOMUNIKAČNÍ KANÁLY s vlastníkem obchodu / výrobcem a vlastníkem značky NORDIC TEC

pro hlášení problémů týkajících se produktů, včetně informací o nehodách nebo problémech s bezpečností z hlediska používání produktů Nordic Tec:

  • e-mailová adresa: lednet@vp.pl
  • kontaktní formulář: https://nordictec-shop.cz/kontakt
  • písemně na poštovní adresu: PUH LEDNET Hala Magazynowa nr 1, Jastrzębska 36A, 26-500 Szydłowiec, Polsko

XIV. Závěrečná ustanovení

1. Tyto Obchodní podmínky jsou nepřetržitě a bezplatně k dispozici v Internetovém obchodě.

2. Jazykem Obchodních podmínek a smluv uzavíraných v jejich rámci je polština.

3. V případě vzniku sporu na základě uzavřených smluv se budou Strany v první řadě snažit záležitost vyřešit smírnou cestou.

4. Právem rozhodným pro řešení všech sporů vznikajících na základě těchto Obchodních podmínek je polské právo, s povinností dodržet všechna ustanovení ochrany spotřebitele vyplývající z českého práva.

5. S výjimkou vyloučení na základě předpisů týkajících se práv spotřebitelů budou všechny spory vzniklé na základě Obchodních podmínek řešeny před obecným soudem příslušným podle sídla Prodávajícího.

6. Znění Obchodních podmínek může být změněno. Změna Obchodních podmínek nemá vliv na práva nabytá Zákazníky před dnem účinnosti změn. Nové Obchodní podmínky nabývají účinnosti ve lhůtě 7 dnů od dne jejich zveřejnění na Internetových stránkách. Zákazník bude o změně Obchodních podmínek vždy informován elektronickou cestou, na e-mailovou adresu uvedenou při registraci, ve lhůtě 7 dnů před nabytím účinnosti nových Obchodních podmínek. V případě nepřijetí nového znění Obchodních podmínek Zákazníkem je Zákazník povinen o tom Prodávajícího písemně informovat, přičemž toto oznámení má za následek zrušení smlouvy o poskytování elektronických služeb.

7. Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 27.04.2024.
Poslední aktualizace – 01.06.2025.

______

Souhlas s používáním souborů cookie